Blog

airdrop
ICO

Czym jest Airdrop ?

AIRDROP

AIRDROP – (z ang.”zrzut”) nie przypomina to raczej obrazu, który prawdopodobnie masz w głowie, samolotu zrzucającego monety z nieba. W czasie wojny, klęski żywiołowej lub innych form kryzysu, w których życie ludzi zostało dotknięte, w miejscach trudno dostępnych drogą lądową, zrzuty były przeprowadzane w celu zapewnienia niezbędnych zasobów ludziom uwięzionym w tych strefach.

W świecie kryptowalut, zrzuty mają inne znaczenie. Świat kryptowalut ma swoje własne unikalne słownictwo, które rozwija się wraz z ewolucją rynku w czasie. W tym artykule pojęcie “Airdrop kryptowalut” zostanie szczegółowo wyjaśniony.

Definicja airdrop

Airdrop można zdefiniować jako proces, w którym przedsiębiorstwo kryptowalut rozdziela żetony kryptowalut do portfeli niektórych użytkowników za darmo. Airdropy są zwykle przeprowadzane przez startupy oparte na blockchain

Powody wykonywania Airdrop

Od tworzenia hype i szumu wokół nowego przedsiębiorstwa opartego na blockchain do nagradzania lojalnych klientów, jest wiele powodów, dla których odbywa się zrzut z kryptowalut. Oto niektóre z powodów przeprowadzenia airdropów;

· Darmowe Airdropy

Od czasu do czasu usługi oparte na blockchain, takie jak giełda kryptowalut i platformy transakcyjne, dostawcy usług portfelowych itp, Chcą zachęcić do siebie swoich klientów i subskrybentów. Airdropy moga być używane jako sposób na nagradzanie lojalnych klientów darmowymi tokenami . Jest to zachęta, która może zapewnić stały dopływ użytkowników do takich platformach.

· Aby wygenerować bazę danych

Organizacje zwracają dużą uwagę na generowanie odpowiednich leadów, które będą napędzać ich kampanie marketingowe i zwiększać sprzedaż. Airdropy mogą być używane przez przedsiębiorstwa  do generowania cennych wiodących baz danych dla swoich organizacji. W zamian za darmowe tokeny kryptowalut, użytkownicy zostaną poproszeni o wypełnienie formularzy online zawierających cenne informacje o użytkowniku, które mogą być wykorzystane do opracowania ukierunkowanych strategii marketingowych.

· Aby utworzyć świadomość nowych kryptowalut

Z samą wielkością rynku kryptowalut, nowa krypto-waluta może zostać całkowicie niezauważona, jeśli nie zyska odpowiedniego przyspieszenia pod względem znaczących kampanii marketingowych. Podobnie jak w każdym innym aspekcie świata cyfrowego, popularność i świadomość istnienia odgrywają ważną rolę w ekosystemie kryptowalut. Wielu entuzjastów kryptowalut szuka nowych monet do inwestycji, a zrzut jest świetnym sposobem na przyciągnięcie ludzi zainteresowanych inwestycją.

Reklama pantoflowa i inne formy zaangażowania organicznego, spowodowane zbliżającym się Airdropem, może prowadzić do zwiększenia zaangażowania  użytkowników w kryptowalucie. Może to pomóc w promocji nowej kryptowaluty, jak na przykład w przypadku Bitcoin Cash.

 Po rozwidleniu Bitcoin, które doprowadziło do utworzenia Bitcoin Cash, twórcy Bitcoin Cash przeprowadzili zrzut z nagrodami dla wszystkich użytkowników. Za każdy posiadany bitcoin przez uczestnika otrzymali Bitcoin Cash. W rezultacie za mniej niż miesiąc Bitcoin Cash znalazł się w pierwszej dziesiątce kryptowalut na rynku.

DARMOWE AIRDROPY

Biorąc udział w zrzutach, ważne jest, aby być świadomym bezpieczeństwa tak, aby nikt z nas nie padł ofiarą nieuczciwych zrzutów. Niektóre zrzuty są przeznaczone do hakowania portfeli i kradzieży prywatnych kluczy. Zawsze sprawdzaj autentyczność kampanii zrzutów kryptowalut, zanim weźmiesz w niej udział.

Leave a Comment

sing in to post your comment or sign-up if you don't have any account.